
Ja kuva on siksi niin surkea, että tämän parempaa ei kännykällä tähän aikaan illasta saanut. Kamera kerpele kun irtisanoi sopimuksensa. Se tipahti mulla jo alkukesästä hiekkaan "suu" alaspäin, ollessaan päällä. Jokin hiekanmurunen siellä vaivaa, tähän asti se on hiukan yskien toiminut, mutta nyt ei suostu enää käynnistymään. Itkujen itku oikein, isäntä sen avaskin muttei siitä mitään hyötyä ollut.
Sain muuten töitä. Kokonaiseksi neljäksi viikoksi tuossa heinäkuun lopulta, mutta joudun viemään mun pienokaiset hoitoon... Vähän jännää pienemmän kohdalla, isompi nyt on jo iso poika ja alkas viime viikolla harjoittelemaan asiointihoidossa (äitin pikku reppana oli ekalla kerralla vajaat 5 tuntia ja oli itkeny melkein koko ajan).
Meni sadekuuro tästä äsken ohi. Näkyi järven vastarannalta tulevan harmaana, satoi hetken ku saavista ja nyt näyttää jo kirkkaammalta. Ihana tää Suomen kesä!

Kommentit